Äntligen scrappat lite!

Publicerat: 05 januari 2009 i Digiscrap, Pyssel

Det känns som det var rätt länge sen jag fick till en lo (layout) som jag själv blivit nöjd med, men ikväll tror jag att jag lyckades ganska bra. Jag utmanade Maria (min internetkompis från Skåne) att scrappa samma foto som jag, en bild som togs när hon och hennes man och dotter var här och firade nyår med oss. Imorgon ska jag fråga om jag får lägga upp hennes layout här också så ni kan se båda 🙂

hasslosundet_web

kommentarer
  1. lina skriver:

    men vad använder du dig av? vlev ju jätte jätte fint ju, hellst rosetten runt fotot!!

  2. Helena skriver:

    Jag använder mig av digiscrapmaterial och programmet Photoshop + en hel del tålamod och tid! 🙂

Kommentera

