CT layout

Publicerat: 19 januari 2009 i Digiscrap, Pyssel

När man är scrappare kan man ansöka till (det vanligaste, och man har tur om man blir utvald!) eller bli inbjuden (ganska ovanligt) till ett CT (Creative Team). Det innebär oftast att man får använda en designers material gratis mot att man gör layouter med materialet och lägger upp i olika gallerier på nätet (för att göra reklam för produkterna). För några dagar sedan blev jag inbjuden av Julie Marie som undrade om jag ville vara med i hennes CT. Hon hade sett mina scrappar i ett galleri och tyckte de var fina! Klart man blir smickrad och glad, och så klart ville jag vara med i hennes CT! Den här layouten är gjord med hennes scrapkit ”Love Hearts”.

ctjm_heleri_jan3_vriden_web

kommentarer
  1. Emelie skriver:

    hihihi!! Va fin den är!! Nu känner jag mig lite stolt som moster till världens sötaste Nils=)

Kommentera

