Paaarty – Me & I

Publicerat: 31 januari 2009 i Shopping

Idag har jag haft klädparty, Åsa från Me & I var här och visade den sprillans nya vårkollektionen (som kom igår). Det fanns otroligt många fina plagg den här gången, riktiga färgklickar med roliga tryck. Jag nöjde mig med två kortärmade tröjor till Nils, men det var inte helt lätt att välja. Han fick vara med och välja själv, det är ju faktiskt han som ska ha dem på sig. Jag var jättesugen på en kjol till mig själv, men de är så rackarns dyra kläderna till mammor (375 kr tycker jag inte en kjol är värd). Jag har mailat Me & I med en förfrågan om jag får lägga ut deras bilder i bloggen, men innan jag fått svar får ni nöja er med länkar till det jag skrivit om.

Till Nils:

091104_166 091117_166
Kjolen jag var sugen på (men inte köpte): http://www.meandi.se/sv/produkter/091507.aspx

(Bilder publicerade med tillstånd från www.meandi.se)

kommentarer
  1. Emelie skriver:

    Snyggt! Nils har bra smak=) Puss Puss

Kommentera

