Personligt kuddfodral

Publicerat: 08 februari 2009 i Presenttips

Det fattas ännu lite saker i vårt nyrenoverade vardagsrum, men lite nya detaljer har det inhandlats. Ett av de bästa och roligaste köpen var ett personligt kuddfodral som jag beställde från någon av de 3945 st fotoföretagen på nätet (minns inte vilket). Jag valde ut ett fotografi av sonen, redigerade det lite i Photoshop (gjorde det svartvitt bland annat) och fick betala 129 kr för att få det tryckt på ett kuddfodral. Jättefint blev det! 🙂

bildkudde

kommentarer
  1. Kirsi Karlsson skriver:

    Verkligen personligt! =)
    Det blev en bra bild på Nils, som vanligt 😉

  2. Jill skriver:

    Så fint!!!

    Med risk för att vara tjatig så har jag ännu en utmaning till dig på min blogg!

  3. Fodralet blev riktigt bra. Jag har sett många sajter som säljer dom, men det var första gången jag såg ett riktigt exemplar, skoj. Jag skrev ett blogginlägg om det, med referens till dig, som du hittar på http://blogg.presentjakt.se/personliga-kuddfodral-med-foto/.

    Jag använde din bild. Hoppas det är ok, annars får du säga till.

Kommentera

