Utmanad

Publicerat: 13 februari 2009 i Utmaningar

Jag har genomfört den här utmaningen en gång förut, men gör den igen för din skull Jill 🙂 (som har en låst blogg).

Regler:
1. Gå in i din bildmapp.
2. Öppna den sjätte undermappen och välj sen den sjätte bilden i den mappen.
3. Publicera.
4. Utmana sex nya bloggpersoner.
5. Länka.

Här är bilden jag hittade:
dsc02288

Fotot föreställer ett blomsterarrangemang som jag gjorde på en hobbykurs hos Floristutbildarna för snart två år sen. Har för mig att kursen hette ”Formala dekorationer med grenar” eller något i den stilen 🙂

Jag utmanar:
Alla som har lust, eftersom jag gjort den här utmaningen förut och inte minns vilka jag förde den vidare till då 😉

kommentarer
  1. Jill skriver:

    Tack!!! 🙂

Kommentera

