Alla hjärtans dag – frukosten

Publicerat: 14 februari 2009 i Allmänt

Imorse gick jag för att hämta tidningen för att vi skulle kunna läsa den i sängen. I tidningen la jag in en present som min käre make skulle få. Han öppnade sitt paket men sen fick han bråttom, sa att han skulle gå ner och göra i ordning frukost och att vi fick vänta uppe i sängen. Efter en stund ropade han att vi fick komma ner, och det var en härlig syn som mötte mig och Nils i köket: levande ljus på bordet, fruktsallad, nypressad apelsinjuice, rosor och på min tallrik låg det en ask med hjärtformade chokladpraliner! Snacka om att bli överraskad!!! Ikväll ska vi åka in till stan och äta Alla hjärtans-middag på Atrium.

dsc07117

Kommentera

