Äntligen! Pocket&Trix!

Publicerat: 24 februari 2009 i Läsning

I julas var jag med i ett roligt julklappsbyte ordnat av En bok om dagen. Nu är det dags för ett annat byte, nämligen Pocket&Trix! Det ska bli alldeles fantastiskt underbart och lattjolajbankul! Under våren ska jag skicka tre paket (innehållandes en pocketbok + lite annat smått och gott) till en person, och jag får ta emot tre paket av en annan person. Jag vet vem jag ska skicka till, men ska hålla mig hemlig för den personen tills alla paket har skickats. Vem som ska skicka paket till mig har jag heller ingen aning om! Spänningen är oliiiiiiiidlig! Genom att snoka igenom mottagarens blogg ska jag försöka bilda mig en uppfattning om vem hon är, vad hon tycker om och vad hon inte gillar, vad hon kan tänkas uppskatta för bok…jag vet redan en hel del kan jag tala om, är rätt bra på detektivarbete på nätet! 🙂

Kommentera

