Mitt första paket i Pocket&Trix!

Publicerat: 03 mars 2009 i Läsning

Idag när jag kom hem låg det ett sådant där efterlängtat underbart grönt paket i brevlådan. Mitt namn och adress var textade med en prydlig handstil, avsändaren var ”En hemlig bokvän”! Gissa om jag blev glad?!? Ännu gladare blev jag när jag öppnade paketet, innehållet var helt i min smak! TACK!!! min hemliga bokvän, ditt paket kom precis rätt dag (en dag då jag känner mig tröttare än tröttast, lätt illamående och lite deppig) och gjorde att mitt humör förbättrades avsevärt!

pockettrix1

kommentarer
  1. Rebecca skriver:

    Och det var en färg med i boktiteln! 😉 Perfekt!

  2. Den hemlige bokvännen skriver:

    Kul att det kom en dag när du behövde lite uppmuntran.
    Kortet passade ju bra in med bilden du hade valt i inlägget under ;).

    Hälsningar ”Den hemliga bokvännen”

Kommentera

