Falskt alarm!

Publicerat: 26 mars 2009 i Allmänt

Idag strax före lunch fick jag ett samtal från förskolan, Nils fröken Ylva ringde och meddelade att den lille knodden hade spytt under lunchen och behövde bli hämtad. Jag slängde mig i bilen och åkte dit men det var ingen liten klen sjuk kille som mötte mig i dörren, utan en oförskämt pigg och glad en! Vi åkte hem och han har inte spytt något mer, inte mått illa och varit hur frisk som helst! Nu har jag förskolan (vilket är förståeligt) en 48-timmarsregel när det gäller symtom som kräkningar så Nils får vara hemma med sin pappa imorgon.

Den här veckan har gått jättefort som tur är, imorgon är det fredag igen. Vi har ingenting planerat och det är riktigt skönt! Jag får väl fortsätta med min rensning och omorganisering av arbetsrum + klädkammare här hemma så det blir klart någon gång (så mannen slipper bli frustrerad varje gång han ser min ahögar).

Kommentera

