Pocket&Trix paket 2

Publicerat: 03 april 2009 i Allmänt

Idag kom det andra paketet i Pocket&Trix, och vilken timing! Idag när min förkylning brutit ut och jag mår skrutt så hittade jag det efterlängtade gröna paketet i brevlådan när jag kom hem på lunchen för att byta av maken som vabbat förmiddag (ja lillskrutten är också sjuk). När jag tog bilden hade jag redan hunnit börja knapra i mig de goda mandeläggen, och lillskrutten fick en sån där mörk minichoklad 🙂 Det behövde vi! Ännu en gång har min hemliga bokvän lyckats suveränt med paketets innehåll. Hur visste du att delfin är ett av mina favoritdjur?!? 😀 Jag fick också roliga klistermärken att sätta i min kalender, en film som jag inte sett tidigare (och ser ut att vara en sån där uppiggande kul film) och boken ”Aprilväder”  som är Viveca Lärns sjätte boken om människorna på Saltön. Jag har hunnit läsa ett par kapitel på soffan medan sonen tittade på filmen om Mamma Mu och kråkan.

Tack snälla rara hemliga bokvän,
vem du nu är! 🙂

kommentarer
  1. Den hemlige bokvännen skriver:

    Kul att paketet kunde pigga upp både dig och lillkillen!

    Ha en skön helg, och krya på er nu!
    Kram / Den hemlige bokvännen

  2. ☆Soya☆ skriver:

    Kul med paket!

    Tack, tack. Jag blev supernöjd men också ledsen pga den förväntade reaktionen som uteblev. Kram

Kommentera

