Pocket&Trix nr 3

Publicerat: 04 maj 2009 i Läsning

Idag kom sista gröna Pocket & Trix-paketet, ett jättehärligt sprängfyllt grönt kuvert låg i brevlådan idag. Min hemliga bokvän bor tydligen inte särskilt långt ifrån mig, så nu har jag surfat runt bland bloggarna men jag är inte riktigt säker på vem det kan vara. Det finns flera (av dem som faktiskt avslöjar ungefär var de bor i bloggen) som bor i samma landskap som jag!  😀 Jag vill i alla fall tacka dig för alla jättefina paket, coh jag blev extra glad idag när det förutom en pocketbok till mig låg två böcker till min son Nils i paketet också! Och just idag när han är lite ynklig med ögoninflammation och hosta passade de speciellt bra. TACK!!! 🙂

pockettrix

Så, min hemliga bokvän…kan du vara någon av dessa? 😉
http://bokfilm.blogspot.com/
http://designk.blogspot.com/
http://garderobstrollet.lannbrink.se/

kommentarer
  1. Den hemlige bokvännen skriver:

    Vad roligt att det kom fram idag, och att det blev lite uppmuntran till Nils.

    Din gissning, är korrekt. En av dem adresserna tillhör mig!
    Återkommer med vilken av dem när det är ok att avslöja sig!

    Kram / Den hemlige bokvännen

  2. Amy Hutchinson skriver:

    Thanks for visiting my blog over the NSD weekend! For taking the time to comment, I’d like to offer you a coupon for 50% off any of my (ah! Designs) full kits. The code is nsdBLOG and it is good through May.

    Hope you had a wonderful NSD!

    Cheers!

Kommentera

