Ny inredningsbutik i Västerås!

Publicerat: 18 maj 2009 i Inredning & trädgård, Shopping

När vi var på väg mot hamnen för att lägga i båten igår såg jag en skylt som talade om att en ny inredningsaffär är på gång att öppna här i stan. På fredag nästa vecka slår butiken Affair upp sina portar i det mysiga området Öster Mälarstrand. Där kommer du att hitta både inredning, kläder och möjligheten att fika – låter som ett härligt ställe i mina öron! 🙂 Jag mailade butiksinnehavarna Ulrika och Johanna och frågade om jag kunde få en bild att lägga upp på bloggen, så här får ni ett litet smakprov på hur det ser ut i butiken:

DSC_0329

 

(Foto publicerat med tillstånd av innehavarna av www.affair.se)
kommentarer
  1. Ango skriver:

    Hej!
    Nu är det ok att avslöja sig! Det är jag som skickat paket till dig de senaste månaderna 😉

    Kram
    /Ango

  2. Kul med nya inredningsbutiker! Ser ut att vara en härlig butik det där. Har dock lite långt dit, hade varit kul att kika in där. Ha en fin kväll. Kram Emmy

Kommentera

