Fiffigt kamerastativ

Publicerat: 25 maj 2009 i Presenttips, Shopping

Roliga Prylar är en butik som gör skäl för namnet! Här finns allt möjligt knasigt och praktiskt, jag köpte faktiskt ett par julklappar där förra året. I deras nyhetsbrev som jag fick i mailboxen idag fanns något som jag tyckte var så fiffigt att jag känner att jag måste dela med mig. Det är en perfekt pryl att ta med på resan för er som gillar att fotografera – ett kamerastativ i kapsylformat – bara att skruva på vilken pet-flaska som helst! 🙂

21-2000-20090525130520


(Bild lånad med tillstånd av www.roligaprylar.se)
Kommentera

