Sommarpåse lyx!

Publicerat: 03 juli 2009 i Läsning

Igår kom vi hem från semestern och postlådan var proppfull med lagrad post. Bland annat fanns där en tjock grön påse sprängfylld med härligt innehåll från min hemliga bokvän! Hon hade verkligen läst på om vad jag gillar, jag är jättenöjd med både böckerna, pysselsakerna, godiset och de superfina ”inspirationsetiketterna”! Jag har sett liknande i inredningsaffärer och tänkt att såna skulle jag vilja ha – och nu fick jag det i present – vilken tur man kan ha va? 😀

DSC08262

kommentarer
  1. ☆Soya☆ skriver:

    Najs påse du!

  2. Malin skriver:

    Va skönt att du gillade den! Jag har likadana etiketter här hemma och de har jag hängt i en trollhasselgren i fönstret. Bara ett litet tips…

Kommentera

