Bokshopping

Publicerat: 04 juli 2009 i Shopping

Försäkringskassan…jag blir inte ens förvånad längre…nyss fick jag besked om att det satts in tillfällig föräldrapenning på mitt konto för två dagar i MAJ som jag vabbat! De är inte så himla snabba med utbetalningarna, men att begära in intyg när man vabbar är de däremot oerhört kvicka med. Nåja, nu kom alltså en liten slant som jag inte riktigt räknat med att få, så jag passade på att beställa lite böcker (och en film) från Cdon.com 🙂

cdon_se_startsida_medium(Bild från http://www.newsdesk.se)

Film:

Twilight
(ja, jag erkänner, jag är löjligt besatt av  både filmen och de två böcker (av Stephenie Meyer) som jag hunnit läsa, de två sista böckerna är också beställda)

Böcker:

    Kommentera

