Vill ha! Ska ha!

Publicerat: 18 juli 2009 i Shopping

I flera år har jag önskat mig presentkort hos Isa Form, men inte fått något. Men nu har jag bestämt mig; nästa gång hon har någon form av rabatt SKA jag köpa trycket ”Klädlinan” att ha i vår tvättstuga. Vi tillbringar ju faktiskt en hel del tid därinne (tvättar, duschar, sorterar sopor, m.m.) så det vore trevligt att ha något fint att titta på 🙂 En sån här får det bli (och det SNART!):

kladlina_grarod

(Bild publicerad med tillstånd av Isa Form)

UPPDATERING: Nu är den beställd!!! 😀

kommentarer
  1. isa skriver:

    Men du, då tycker jag du ska passa på nu 🙂 I senaste nyhetsbrevet berättade jag att jag har 10% rabatt på hela köpet under denna helg om man anger rabattkod sommar! Trevlig helg!

Kommentera

