En liten shoppingtur

Publicerat: 20 juli 2009 i Allmänt

Idag var jag och Nils på stan en sväng och shoppade lite. Först blev det en tur till Åhléns där bonuschecken på 50 kr spenderades, det blev en pärm till mig och Barbapappastrumpor till Nils. Sen gick vi till Kappahl och köpte trosor till mig och ett par joggingbrallor (rea) till Nils. Där träffade jag två gamla elever och deras mamma så vi stod och pratade en stund, den äldre av tjejerna var rund och go med en bebismage! När ens f.d. elever är så gamla som 22 år börjar man känna sig lite gammal själv…:-) Hennes lillasyster gick ut nian nu i våras, men henne hade jag inte i undervisning direkt (storasystern hade jag i svenska och engelska). Efter att ha ätit lunch på restaurangen med de gyllene bågarna gick vi in på ICA och köpte ett par saker som fattas till Tacopajen jag ska göra och ta med mig till farmor i Örebro. Syrran Karolina kommer också att vara där så det får bli en vegetarisk pajvariant också (köpte Quornfärs) 🙂

kommentarer
  1. Karolina skriver:

    Of course! Den kommer vara nyladdad och klar 😀

  2. ☆Soya☆ skriver:

    Hej.
    Du är förlåten!
    Kram

Kommentera

