Mitt pallkrageland

Publicerat: 26 juli 2009 i Inredning & trädgård

Förra året (eller var det till och med förrförra året?!?) köpte jag pallkragar billigt genom en kompis man. Jag målade dem med utomhusfärg som vi hade över men sen blev det liksom inte så mycket mera gjort, inte förrän i år. Nu har jag ett fint pallkrageland bredvid växthuset! 🙂 Än så länge odlar vi bara i två av dem; Nils planterade ärtor i den ena och igår planterade jag kryddväxter i den andra. Förutom pallkragarna finns där en fläderbuske (jag har gjort saft och fryst in) och två buskar med Amerikanska blåbär.

DSC08470

DSC08471

(© Helena Eriksson, 2009)
Kommentera

