Årets pärm!

Publicerat: 27 juli 2009 i Shopping

När jag jobbar har jag alltid en speciell pärm med mig till varje lektion, min ”ordningspärm” där jag för in frånvaro och har schema, almanacka och kopior på t.ex. ledighetsansökningar och praoblanketter m.m. Visst, det finns massor med pärmar på jobbet att använda, men jag brukar i alla fall köpa mig en som jag tycker är fin och som ska skilja sig från mängden. I år hittade jag den på rea på Åhléns för 22,50. Alldeles lagom pris tycker jag! 🙂

kommentarer
  1. ☆Soya☆ skriver:

    Jag tyckte den var cool!

    Du vet väl att det finns wp-mallar på svenska va?

  2. ☆Soya☆ skriver:

    Oj, fel url där uppe 😛

Kommentera

