Crosstrainer! Inga mer ursäkter!

Publicerat: 08 augusti 2009 i Shopping

347508A_X_2009-02-09_140341_210

Nu har vi beställt en crosstrainer (halva reapriser hos Clas Ohlson) så att ”gymmet” i garaget ska bli mer Helenavänligt (bänken och skivstången använder jag inte). Nu kommer jag inte att ha några ursäkter till att inte träna! Håll tummarna för mig! Bilden är en (något 😉 ) modifierad bild lånad från Clas Ohlsons hemsida. Den föreställer mig om ca -35 kg! Det är inte meningen att bilden ska se proffsigt gjord ut eller nåt, bara se kul ut! 😉 Jag tänkte att man kan ju ta med sig den bärbara dvd-spelaren eller datorn ut i garaget och kika på film samtidigt som man tränar! 😀

kommentarer
  1. mamma skriver:

    Heja, heja!!!
    Hoppas det går bra .

    Kram

Kommentera

