Prat i sömnen

Publicerat: 13 augusti 2009 i Nils

Igår kväll vid 22.45 började Nils gny inne i sin säng så Claes gick dit och kollade vad som var fel. Det visade sig att lillknodden var kissnödig (han har blöja på natten dock) och ville komma upp och kissa på pottan. Det gick så bra så, men sen skulle han absolut sova hos oss. Nåväl, vid 6 imorse vaknade jag av att han pratade i sömnen, så här lät det: ”Jag vill ha godis! Varför får jag inget godis?” och sen började han smacka och slicka sig runt munnen!!! 😀 Det verkar som han fick lite godis i drömmen ändå. Det lät och såg så kul ut att jag inte kunde hålla mig för skratt, och när jag skrattade vaknade han och undrade vad jag höll på med 🙂

_cho

kommentarer
  1. Kirsi skriver:

    hihihi
    Vad gulligt!
    Alvin är helt blöjfri nu på dagarna. På nätterna har också han blöja men den är snustorr på morgonen. Han vill gå på pottan direkt när han vaknar.
    Vad duktiga de är våra små killar som börjar bli stora! =)

Kommentera

