Katter…

Publicerat: 20 september 2009 i Allmänt

Nej, det är väl bara att konstatera – jag är ingen kattmänniska – inte ens när det gäller musikal! Jag och mannen åkte till Stockholm för att ha en mysig helg, äta gott och se musikalen Cats på Cirkus. Visst, det var jättehäftiga sång- och dansnummer, men ingen handling (i alla fall ingen som vi förstod oss på…). Jag tyckte faktiskt det var så pass tråkigt att vi gick när det blev paus! Om jag hade varit pigg och som vanligt hade vi kanske stannat ändå, men gravidtrött + Postafentrött – då orkar man inte så himla mycket.

kommentarer
  1. Jill skriver:

    Åh, vad synd att ni inte gillade den. Själv älskade jag den! Men jag håller med om att det var svårt att förstå handlingen. Vi hade ett program i vilket handlingen beskrevs mycket tydligt, men utan det hade jag nog inte förstått nåt.

  2. Emma skriver:

    Vad roligt att det är en liten bebis till på gång! Grattis!!! När är det dags?

  3. Rebecca skriver:

    Helt galet! Men jäkligt kul egentligen faktiskt. Tålamodet är kanske inte vad det brukar vara, eller? 😉

Kommentera

