Paketet har anlänt

Publicerat: 19 oktober 2009 i Läsning

Idag kom mitt gröna paket, men tyvärr har jag redan läst boken ”Vindens skugga” som min hemliga bokvän skickade. 😦 I paketet fanns också en påse Turkisk peppar, det är ju gott i alla fall. 🙂

PS. Jag vet att jag skrev att begagnade böcker var ok i mitt svarsformulär för Pocket&Prassel, men nu har jag ångrat mig. Det är så individuellt vad man tycker att ”bra skick” är när det gäller en pocketbok, så från och med nu vill jag bara ha nya böcker (det är ok om man skulle få lust att skicka två böcker att den ena är begagnad dock) 😉

Kommentera

