Smaskens!

Publicerat: 25 oktober 2009 i Allmänt

Igår blev vi bjudna på mat hos goda vänner, en rätt vi inte ätit förut som var supergod! Fläskfilé Stroganoff var det, och jag Googlade fram receptet här. Det ska vi nog bjuda svärföräldrarna på om de kommer hit nästa helg. Imorgon ska jag jobba hemma tror jag, resten av kollegorna är på väg till Heestrand på västkusten för fortbildning. Jag mår rätt illa så jag bestämde mig för att stanna hemma, kände mig gråtfärdig bara jag tänkte på fem timmars bilresa och sen vara tvungen att umgås och vara trevlig flera dagar när man inte känner för det alls. Gravidkroppen har en massa hyss för sig som gör att jag inte riktigt är mig själv just nu, då känns det skönt att ha en förstående chef.

Kommentera

