Pumpapyssel

Publicerat: 31 oktober 2009 i Allmänt, Pyssel

I morse gav jag mig i kast med att skära ut ett mönster i pumpan jag köpte häromdagen. Det var första gången jag pysslade med sånt och jag blev riktigt nöjd med resultatet. Hela familjen har varit på bio och sett ”Lilla spöket Laban – Bullar och Bång” idag på eftermiddagen, och på vägen hem hittade Nils en övergiven pumpaballong som fick följa med hem. När jag skulle ta en bild på honom och min pumpa blev det en rolig bonuseffekt när han drog ner ballongen framför ansiktet! 😀

nilspumpa pumpa

Kommentera

