Det ska börjas i tid…

Publicerat: 04 november 2009 i Nils

DSC08718

I förrgår kväll när jag lagade mat tyckte jag att Nils blev alldeles för tyst, jag kikade in i vardagsrummet och där var han – djupt koncentrerad framför min dator. Jag frågade vad han gjorde och fick jag svaret: ”Jag ska bara skörda lite!” Jag hade gått ifrån datorn med FarmVille på Facebook kvar framme och nu höll han på för fullt och försökte härma mig! 🙂 För er som inte vet är FarmVille ett spel där man har en jordplätt där man tar hand om djur och växter, sår och skördar. Det ska börjas i tid… 😉

 

kommentarer
  1. Emelie skriver:

    Hahahaha!! vilken kille! ❤ pussar från moster!:)

Kommentera

