Frågeformulär – pocketbyte Julklappspåse Large

Publicerat: 29 november 2009 i Läsning

* Vad gör du helst på fritiden? Förutom att umgås med min familj (man och son på 3½ år) sitter jag mycket vid datorn. Tidigare höll jag på mycket med digital scrapbooking, men har nyligen upptäckt en ny rolig och spännande hobby; släktforskning! Läser såklart också mycket och tycker om att inreda hemmet och shoppa

* Samlar du på något? Nej inte direkt…jo vi tar alltid med oss sand från stranden när vi är på semester som vi häller upp i små glasburkar som står på en hylla i badrummet. Varje burk har en etikett som talar om var och  när sanden hämtades. 🙂

* Favoritfärg? Tycker om flera färger…röd, rosa, turkos, grön, vit, grå

* Teve-serier som du uppskattar? Grey’s Anatomy, inredningsprogram, trädgårdsprogram

* Favoritfilm? Eller: vilken slags film gillar du bäst? Gillar drama, romantiska komedier (ej rysare, thriller, deckare). Några favoriter är Notting Hill, I am Sam, Forrest Gump.

* Föredrar du te eller kaffe? Vilken smak? Dricker ytterst sällan te, kaffe dricker jag men gillar det inte så mycket att jag skulle vilja ha det i present.

* Vilket slags godis tycker du bäst om? Gillar nästan allt i godisväg, men särskilt choklad.

* Stjärntecken? Vattuman, men inte en typisk sådan tycker jag själv…skulle ha varit född i Fiskarna så jag är kanske en blandning 😉

* Något som du verkligen skulle avsky att få i ett paket till jul? En virkad duk, kaffe, te, begagnad bok i dåligt skick

* Något som du verkligen skulle bli glad över att få i ett paket till jul? Fina roliga bokmärken (gärna magnetiska). Något jag längtat efter länge men inte köpt själv är en lite finare kulspetspenna som ska vara jätteskön att skriva med 🙂

* Eventuella allergier eller födoämnesval (vegan, t.ex.)? Nej (är bara allergisk mot särskrivningar)

Jag har en lista med böcker jag är intresserad av att läsa här: http://www.kaboodle.com/heleri/bcker.html

Kommentera

