Min nya hobby

Publicerat: 02 december 2009 i Allmänt

För ett par veckor sedan var jag och en kollega på utbildning i Stockholm och sov på hotell. På kvällen efter första kursdagen gjorde vi något mycket roligt som hon lovat att lära mig ett tag nu; nämligen att släktforska! Jag har funderat länge på att prova på det och nu blev det äntligen av – jag är helt fast! Det är så himla kul, spännande och intressant! Så om någon undrar varför bloggen inte blir uppdaterad så vet ni nu varför 😉

(Bild från www.genline.se)
Kommentera

