Släktforskning…

Publicerat: 08 december 2009 i Allmänt

…pågår för fullt! 🙂

kommentarer
  1. Din hemliga bokvän skriver:

    Hej Helena!

    Hoppas det går bra med din släktforskning. Det är något jag är väldigt intresserad av också. Har ett finfint släktträd hemma som går bakåt till 1400-talet. Min mormor har släktforskat och min mormors bror har ritat det 🙂

    Nu till mitt ärende; en bok som jag har fixat till dig har dröjt i leveransen. Jag har nu fått lovat att den skall anlända på måndag, men eftersom sista skickdag för julpåsen är på söndag vill jag meddela dig att paketet kommer lite sent. Hoppas det är ok!

  2. Helena skriver:

    Ok då vet jag att det är på gång i alla fall 🙂

  3. Din hemliga bokvän skriver:

    Vad bra, då dyker det förhoppningsvis upp något imorgon 🙂

Kommentera

