Underbart paket!

Publicerat: 19 december 2009 i Läsning

Nu har det äntligen kommit, det efterlängtade paketet i ”Julklappspåse Large”! Jag blev både glad och rörd över innehållet, förutom boken Kunzelmann & Kunzelmann som fanns på min ”inköpslista” hade min hemliga bokvän även hittat ”Två städer” av Charles Dickens som jag skrev att jag letat efter utan resultat!!! Fantastiskt!!! 😀 Resten av innehållet i mitt paket syns på bilden 😉 Tack kära hemliga bokvän för att du fixade ett så fint paket och det känns extra roligt att du ansträngde dig för att hitta Dickensboken! 🙂

kommentarer
  1. Din hemliga bokvän skriver:

    Hej!

    Åh vad kul att du blev glad över paketet. Och extra skönt känns det att du blev så glad för Dickens-boken. Eftersom du skrivit att du inte ville ha begagnade böcker ville jag verkligen att den skulle vara som i nyskick för att du skulle få den. Som tur var blev det ju en hit!

    Du får gärna skriva vad du tyckte om Kunzelmann & Kunzelmann, den står nämligen på min önskelista också!

    Hoppas du får en fin jul! Jag återkommer nån dag och avslöjar vem jag är!

  2. Hundöra skriver:

    För cirka ett år sedan skrev du en kommentar på min blogg när jag fick mitt sista paket i en omgång av Pocket & Prassel. Boken jag fick var Guernseys litteratur- och potatisskalspajssällskap av Mary Ann Shaffer. Du skrev att du var nyfiken på boken och hoppades på en recension snart. Jag är ledsen att det tog ungefär ett år för mig att börja läsa boken och jag är själv besviken på att jag inte läste den tidigare.

    Jag vill bara säga att jag älskar boken och om du inte redan har läst den hoppas jag att du kommer att göra det 🙂

Kommentera

