Fyndat på Ica!

Publicerat: 12 maj 2010 i Shopping

Igår kväll tog jag med mig Elin i bilen och åkte till Ica Maxi på Erikslund. Hon brukar för det mesta somna i bilen så jag tänkte att det skulle gå finfint att lyfta över babyskyddet i en stor kundvagn och gå och handla i lugn och ro medan hon sov. Så blev det inte kan jag tala om. Hon somnade inte och var allmänt missnöjd med gnäll och gråt under resan. När vi kom fram hann jag gå och strosa lite på klädavdelningen och fyndade ordentligt! Men där tog det roliga slut, för lillskruffsan började skrika som besatt och det enda som hjälpte var att bära på henne. Det var inte helt lätt att manövrera en kundvagn modell större och samtidigt ha henne på armen så jag gav upp och åkte hem. Fick med mig hushållspapper, soppåsar och tvättmedel som jag gick förbi på väg mot kassorna. Här nedan syns i alla fall mina FYND! 😀

kommentarer
  1. Pysseliten skriver:

    åhh så söta gummistövlar ,dom skule vara kul att ha betong i så söta dom skulle bli med en lite blomma i 🙂

Kommentera

