Hemlisbyte!

Publicerat: 27 maj 2010 i Pyssel

Efter att ha varit med i flera pocketbyten är det nu dags att prova något nytt! Jag ska vara med i ett ”Hemlisbyte” där man måste vara kreativ! Jag är ju sugen på att sy och pyssla, så det ska jag göra nu! Det är lite nervöst för jag vet att många som är med är riktigt bra på att sy, sticka och virka. Jag räknar mig som nybörjare på allt detta, vi får väl se vad jag kan åstadkomma! 😀

Paketet ska innehålla följande:

  • något sytt/stickat/virkat/pysslat till barnet/barnen
  • 1m tyg/eller bok
  • överraskning till mamman
  • något ”somrigt”
  • ett sybehör
  • ett mönster
  • några skrivna rader…
Kommentera

