Dagen i siffror

Publicerat: 10 juni 2010 i Allmänt

22 – storleken på sandalerna från Vincent Shoe Store som jag vann till Elin

3 – antalet tårtbitar jag åt på skolavslutningen (ja, jag vet att det är två bitar för mycket men det skulle dröja lääänge innan jag fick lunch ju, och förresten ammar jag ;-))

30 – centimeter lång var min lunch, en Steak & Cheese-sub från Subway

1 – glass uppäten, idag avsmakades en Hollywoodstrut från Hemglass. Den kan varmt rekommenderas; supergod! 🙂

5550 – gram väger lillskrutt, och hon är…

58 – centimeter lång (BVC-besök idag)

4 – antalet saker jag köpte hos Myrorna; tre pocketböcker och en stor plastburk i form av ett hjärta (som troligtvis ska gjutas betong i)

14 – tiden då Nils hämtades på förskolan

41 – antalet nya inlägg att kika på i bloggar jag följer enligt Google Reader

fortsättning följer eventuellt… 😉

Kommentera

