Gilla Facebook!

Publicerat: 11 juni 2010 i Allmänt

Idag var jag uppe på vinden för att rensa och sortera lite. Jag hittade en låda med gamla brev och kort, bland annat brev från en skotsk tjej jag brevväxlade med när jag var liten. Hon har ett ovanligt namn, så jag kom på att jag skulle söka efter henne på Facebook och där fick jag ca 5 träffar. Ett par av dem hade foton man kunde se och den första i listan påminde om den Mhairi jag letade efter. Jag slängde iväg ett meddelande till henne och frågade om jag hade hittat rätt person, och nu – ett par timmar senare – svarar hon och skriver att det är hon och att hon har funderat så var jag är och vad jag gör. Nu kan vi ta upp kontakten igen, hur kul som helst ju! 😀

Kommentera

