Den stora jakten på midsommarklänningen

Publicerat: 23 juni 2010 i Allmänt, Shopping

Ja, jag är ute i sista minuten, men imorgon ska jag försöka hitta en klänning att ha på mig på midsommarafton. Jag beställde en från Lindex men den hade usel passform, halva bh:n syntes på baksidan och hur snyggt är det då? Den lämnades raskt tillbaks! Imorgon ska jag och min Skånekompis Maria ut och shoppa, men chansen att hitta något till en…eh…fyllig kvinna i sina bästa år som födde barn för 9 veckor sedan är väl inte särskilt stor tyvärr…Ska gå till Kappahls XLNT-avdelning och kika på den här tänkte jag:

(Bild lånad med tillstånd från Kappahl)
Kommentera

