Bokpaket mottaget!

Publicerat: 27 juni 2010 i Allmänt, Läsning

Tidigare i veckan kom bokpaketet från min hemliga bokvän (Sommarskönt bokbyte)! Det är alltid lika kul och spännande när det gröna paketet dimper ner i brevlådan! Den här gången skulle man få två böcker; en som avsändaren läst själv och tyckt om och en som avsändaren tror skulle passa mottagaren. Den ena boken har jag tyvärr redan läst (Den vita massajen), men den kan jag ju skänka vidare till någon som inte har den eller byta med någon kompis! Den andra boken är ny för mig så den ska bli kul att läsa! Kexchokladen la jag i skafferiet för att min son inte skulle se den, sen har jag gått och smygätit bitar av den sedan i torsdags och den tog slut i morse 🙂 Med i paketet fanns också lite korsord, avsändarens favoritrecept och en tidning som jag tänkte gå och lägga mig och läsa precis just NU! Tack för ett härligt paket, vem du nu är min hemliga bokvän! 😀

kommentarer
  1. malin skriver:

    Hej, hej!

    Det var från mig du fick ditt paket.
    Hoppas i varje fall Jenny S var bra… tråkigt att du hade läst den andra, men då träffa jag väl iofs rätt när det gällde vad du gillar för böcker.
    ha en fortsatt trevlig sommar!

    Malin

Kommentera

