Hemlisbytepaket mottaget!

Publicerat: 19 juli 2010 i Allmänt, Pyssel

Förra veckan hämtade jag ut mitt efterlängtade hemlisbytepaket som kommit med posten. Det innehöll alldeles fantastiskt mycket fint och gott! Jag har inte lagt ut bild på det tidigare eftersom vi varit bortresta, men här är innehållet (det fattas dock ett strandtennisset som Nils fick, för det sprang han iväg och provade på en gång innan jag hann få med det på bild! :-))

  • Sybehör i form av garn och fina knappnålar
  • Blå muddväv
  • Tyg med bilar
  • Turkost trikåtyg (underbar färg!)
  • Ett strandtennisset till Nils
  • En supersöt sommardress till Elin
  • Somriga gröna blomformade ljus
  • En bok med garnpyssel/mönster
  • En massa gooooooooodis, inklusive en ask Ferrero Rocher – godis som jag älskar men som ju är rätt dyrt så det blir inte av att jag kostar på mig att köpa det till mig själv så det kändes väldigt lyxigt att få det i present! 😀
  • Smaskigt recept
  • Ett personligt brev från min hemlisvän, som visade sig vara Ulrika, så tack Ulrika för ett fantastiskt hemlispaket! 🙂

Här är Elin iklädd den söta sommardressen som Ulrika sytt! 😀

kommentarer
  1. Syster skriver:

    Vilket fint paket 🙂

    Tack älskade syster för din fina kommentar! ❤

  2. Syster skriver:

    Jag gillade den på Engelbrekt massor. Lite nya tapeter så är det ju perfekt.
    Den vi ska titta på ikväll är väl inte en favorit direkt, men vill se den med egna ögon innan jag dömmer den.

    Puss och Kram

Kommentera

