Gårdagen

Publicerat: 18 oktober 2010 i Allmänt

Var iväg på en bra me&i-träff igår. Värdinnan var jättetrevlig och hade åtta gäster som shoppade. Tre av dem fick ta del av det fina erbjudandet som finns just nu (om man handlade för minst 1100 kr), att välja en unik me&i-gåva. Det skulle ju JAG också vilja ha! Det finns en jättesöt necessär som jag är så sugen på. Det var första gången jag var iväg och sålde helt utan barn, och vad skönt det var att få komma iväg hemifrån ensam ett tag! På torsdag kommer säsongens tredje (och antar jag sista) nyhetssläpp, så boka in en träff eller kontakta mig helena.eriksson snabel-a meandi.se om du vill handla direkt (man måste alltså inte gå på en träff för att shoppa)! 😉

Kommentera

