Pocket & Påhitt – paketet har kommit!

Publicerat: 11 november 2010 i Allmänt, Läsning

Det var ett tag sedan jag var med i ett pocketbyte nu, och gissa om jag är glad att jag valde att vara med denna gång? 😀 Igår kom en massa härlig post i vår låda, bland annat ett efterlängtat grönt paket. Min bokvän var inte hemlig denna gång (så brukar det oftast vara), vi visste i förväg att jag skulle skicka till henne och hon till mig. Det är Carola som driver den underbara Barnboksbloggen som är min bytesvän, och av henne fick jag följande fina saker: korsord att lösa, choklad x 2, ”nyttigt godis” à la Anja Pärson, ett smycketillverkningsset från Panduro som ska bli ett finfint armband och inte mindre än tre böcker! Ingen av dem fanns på min önskelista men är bara rätt för mig. Du har verkligen lyckats med bokvalen Carola! 🙂 Tack gulliga du för ett fantastiskt paket!

kommentarer
  1. Rebecca skriver:

    Jag läser just nu Vickis Vintagebutik! Kul!

  2. Carola skriver:

    Tack snälla du för det otroligt innehållsrika paketet! Har bloggat om paketet här:
    http://www.barnboksbloggen.se/?p=3665

  3. EMELIE skriver:

    Jaaa malbebisarna är jättesöta, minimalar:)
    Gott nytt år. sis!!! Puss

Kommentera

