Barnboksprat!

Publicerat: 04 januari 2011 i Läsning

En kul nyhet: jag har börjat skriva recensioner för bloggen Barnboksprat. Jag hittade den av en slump dagarna innan jul och såg att de sökte nya skribenter. Jag skickade in en intresseanmälan och vips var jag en i det trevliga recensionsgänget! 😀 Jag har publicerat ett par recensioner och igår fixade jag en utlottning på vår Facebooksida. Besök gärna både bloggen och Facebooksidan för att få tips om barn- och ungdomböcker att läsa! 🙂

kommentarer
  1. EMELIE skriver:

    Jo, vi har redan pratat med en zooaffär som vi skulle få byta in dom med:) hihi:) dom är helt tokiga, många malbebisar blir det:)

  2. Emelie skriver:

    Haha nej jag vet.. tiden bara flyger iväg… känns som man aldrig har tid med nått.. Men idag ska jag dit:)

  3. Sara skriver:

    tack, det var en superfin tapet.
    Man får beställa 2 gratis tapetprover hos http://www.maleributiken.se/maleributiken/

    Kram

Kommentera

