Vårig lyx…en liten förklaring

Publicerat: 20 april 2011 i Läsning

En bok om dagen har äntligen ordnat med ett pocketbyte igen! Jag har varit med i sådana byten många gånger nu, men en sak som krävs för att få vara med är ju att man har en aktiv blogg. Den här bloggen är inte särskilt aktiv längre eftersom jag börjat skriva recensioner hos Barnboksprat. Men eftersom jag gör det mer eller mindre regelbundet så har En bok om dagen låtit mig vara med och byta, och det är jag väldigt glad för! 🙂 I den här bloggen kommer jag i alla fall att göra inlägg som gör att min bokvän får en uppfattning om vad jag gillar och inte gillar inför bytet. Jag gör på detta sätt för att jag inte vill blanda in mitt ”privata” i bloggen Barnboksprat som vi ju är flera skribenter om.

kommentarer
  1. Hemliga bokvännen skriver:

    Hej hej!
    Snokar runt lite hos dig!
    /Hemliga bokvännen

Kommentera

