WOW! Vilket paket!!!

Publicerat: 04 maj 2011 i Läsning

Idag kom paketet i Vårig lyx från min hemliga bokvän. Och vilket paket! Jag blev helt chockad när jag tog ut bok efter bok efter bok efter…och gooooodis och presenter och gott till barnen! Tack superdupersnälla bokvän, jag troooor att jag kanske vet vem du är, har du skickat till mig förut en gång?  🙂 Nils blev supernöjd med klistermärken, bok och groda (en del av godiset tar vi med oss och äter på cirkusföreställningen vi ska se ikväll)! Grodan har han lekt med sedan vi öppnade paketet för en låååång stund sedan 😀

kommentarer
  1. Hemliga bokvännen skriver:

    Helt rätt gissat på hemliga bokvännen (låter det vara anonymt här idag också) ;).
    De där slemmiga djuren är jättepopulära här hemma. Alla stora barnen leker med dem och har flera var. Även Axel gillar dem, men han stoppar dem i munnen och de är inte riktigt tuggvänliga så han får inte ha några ännu ;).
    Hoppas ni får en bra kväll på cirkusen!

Kommentera

