Morr! Klantiga DHL!

Publicerat: 30 juli 2009 i Allmänt

Igår ringde en dam från DHL och frågade om jag skulle vara hemma mellan kl. 9-12 idag torsdag eftersom de tänkte leverera min hammock från enkrona.se. Hurra! tänkte jag…det skulle jag inte ha gjort…under förmiddagen väntade och väntade och väntade jag. När klockan passerat 12 ringde jag till DHL och frågade var de höll hus. Damen jag pratade med kollade upp saken och sa att det inte såg bra ut, det såg ut som chauffören inte fått med sig mitt paket från Eskilstuna! Fnnnnnnnnn!!! Hon skulle höra sig för och försöka lösa problemet och lovade att ringa upp mig. En halvtimme senare ringde en man från DHL och talade om att anledningen till att min hammock inte blivit utkörd var att den blivit skadad i leveransen! 😦 Men åååååååååååååååå!!!!!!!!!!!!!! Kunde de inte ha ringt och talat om det så jag slapp slösa bort en hel förmiddag på att sitta och vänta på dem?!? ARG! SUR! BLÄ!

Lämna en kommentar